Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Lachende Ruiter. Meer weten? Ontdek meer
Tim
2 jun 2026 om 22:55
Alles heerlijk en sneller bezorging. Kleine tip om de spareribs in aluminiumfolie te verpakken. ze waren een beetje lauw
Marnick
2 jun 2026 om 21:54
Super mals, super snelle levering, echt top!
Vroniepels
31 mei 2026 om 19:40
half uur te laat bezorgd. eten kwalitatief oke geen wow
Irène
30 mei 2026 om 23:07
We hebben weer heerlijk gegeten! De spareribs zijn altijd botermals. De kipsate en kippenbouten waren ook heerlijk!
Jooske
16 mei 2026 om 22:06
Heerlijke spare ribs (zoete en pittige variant), goed heet, goed verpakt. Snelle bezorging (20 min), helemaal top.
Ferry
16 mei 2026 om 10:25
voor 2e keer is de patat koud: anders verpakken of bezorggebied verkleinen? Bezorging erg lang 75 min en klopt niet met de bezorgtijd.
Wilhelm
15 mei 2026 om 19:56
Perfecte spareribs, om je vingers bij op te eten. Goed verpakt per menu, tijdig en vriendelijk bezorgd.
Ruud
10 mei 2026 om 21:27
Spareribs goed. Kersenijs geweldig! Heerlijk gegeten.
Tim
10 mei 2026 om 20:25
kwaliteit en kwantiteit, beide super
Sharon
10 mei 2026 om 14:11
super lekkere spare ribs. niet droog en goede marinade. verder een lekkere zelfgemaakte cocktailsaus en knoflooksaus erbij. de sate is ook erg lekker alleen mag er van mij wat meer pindadaus bij
hartsuiker
3 mei 2026 om 15:26
het duurde erg lang voor we ons eten hadden. Normaal zijn ze sneller. Gevolg koude patat.. Het kan een keer gebeuren . Ribs waren weer heerlijk!!
Esther
2 mei 2026 om 22:18
we hebben heerlijk gegeten!